poniedziałek, 30 marca 2009

migawki z koncertu






Jezus powiedział, że Królestwo Boże jest wewnątrz nas.
Czasami Pan Bóg pokazuje swój wymiar rzeczywistości,
który nazywamy NIEBEM.
Uwalnia nas z tego do "nie z tego świata".
Są chwilę, w których dotykamy NIEBA.


Bądź błogosławiony Boże, coś wszechmocny
i co swe podwoje otwierasz dla skromnych.

Bądź błogosławiony Dobry Boże w niebie,
który zasmuconym przywracasz nadzieje.

Bądź błogosławiony Władco w ogniu, w wichrze,
co milczenie słyszysz i rozumiesz ciszę.

Bądź błogosławiony Panie sprawiedliwy,
który tych ostatnich uczynisz pierwszymi.

Bądź błogosławiony Ty, z gołębim sercem,
który miłosiernych darzysz miłosierdziem.

Bądź błogosławiony Święty Panie Boże,
który czystym dajesz w swoje oczy spojrzeć.

Bądź błogosławiony, który swymi dziećmi
zwiesz tych, którzy czynią pokój w swojej ziemi.

Bądź błogosławiony Królu ponad wszystkim,
co niebieskie bramy otwierasz niewinnym.

(słowa: I.Sochacka)

Jeżeli ktoś z Was,
-wirtualni przyjaciele-
chciałby posłuchać tego koncertu
lub
innych
to napiszcie do mnie w "komentarzu"
a chętnie
prześle Wam płytkę z występem zespołu Syloe.

6 komentarzy:

  1. ja bym bardzo chciała.poproszę.
    mój mail: joasmok@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oprócz repertuaru 8xbłogosławiony
    dla chętnych
    mogę przesłać dwa pozostałe:
    - Spotkać Jezusa
    - Psalmy + Pieśni Uwielbienia

    serdeczny uścisk dłoni

    OdpowiedzUsuń
  3. ja także chętnie bym się zapoznał z repertuarem zespołu. mój mail: lubinaj7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie posłuchamy...
    grupatargetowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez bym poprosila o taka plytke..
    krysiafijolek@yahoo.com.au pozdrawiam krysia
    www.tylkojezus.blog.onet.pl
    www.tylkojezus.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jest możliwe jescze dostać tę płytkę?

    Marceli- markow1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń