wtorek, 11 sierpnia 2009

spotkanie w Lubomierzu



Zgrupowanie natomiast zaczynamy w czwartek. Ja będę dopiero od piątku wieczorem (trudności z urlopem). Gdyby ktoś z was, drodzy przyjaciele chciał nas odwiedzić, to serdecznie zapraszam. Nasz zespół jest otwartą społecznością – każdy kto kocha Pana Boga i chciałby Mu śpiewać na chwałę a ludziom do serc, jest mile widziany.

Nie jesteśmy zespołem profesjonalny. Mało kto ma wykształcenie muzyczne. Głównym założeniem jest wspólna przyjaźń u stóp Chrystusa i pragnienie uwielbienia naszego Boga.
Więc dołączyć może każdy:)

Oprócz śpiewu społecznościowo czytamy Biblię. Wspólnie zastanawiamy się ze Święta Księgą na kolanach, jak żyć, by być dumą dla Boga.

Tym razem będzie cykl dwóch społeczności.

1. Pytania, jakie zadawano Jezusowi,
np.
Mat 22:34-40 Nauczycielu, które przykazanie jest największe?
Mar 11:28 I mówili do niego: Jaką mocą to czynisz? Albo kto ci dał tę moc, abyś to czynił?
Mar 9:33-37 A oni milczeli, bo rozmawiali między sobą w drodze o tym, kto z nich jest największy.
Jan 10:22-30 Wtedy Żydzi obstąpili go i rzekli mu: Jak długo trzymać będziesz dusze nasze w napięciu? Jeżeli jesteś Chrystusem, powiedz nam wyraźnie.

2. Społeczności wieczorne, w których będziemy rozmawiać m.in. o:
Dziękczynieniu i uwielbieniu dla Boga,
Przyjaźni,
Pokucie,
Konformizmie

Nazwa naszego zespołu - Syloe - nawiązuje do jerozolimskiej sadzawki Syloe, w której Pan Jezus uzdrowił ślepca od urodzenia. Z nadzieją żyjemy, a i doświadczamy, że ta "społeczność na wzór tamtej wody, ma podobną moc." Jej źródłem jest nasz dobry Bóg. Otwiera oczy nie tylko nam…


Do Lubomierza jadę samochodem w piątek. Gdyby ktoś chciał się zabrać na weekend to mogę podjechać i zabrać kogoś w uroczy Lubomierz
(radeksiewniak@poczta.fm).

Zostańcie z Bogiem!

6 komentarzy:

  1. Spóźniłam się, ale może jeszcze kiedyś podobna oferta będzie, to skorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Pewnie będzie.

    Spotykamy się co miesiąc w Chrzanowie
    (nieopodal Krakowa)
    na próbach - zapraszamy każdego
    kto chciałby śpiewać dla Pana.

    Jak Pan pozwoli,
    to będziemy kontynuować takie koncerty
    - jeżeli chcesz być informowana
    (nie zawsze tu o nich wspominam)
    to napisz do mnie na maila.

    Serdeczny uścisk dłoni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie, ale niestety do śpiewu się nie nadaję(fałszuje), chór odpada.
    Będę cierpliwie czekać na koncert w Krakowie i jako słuchacz się pojawię na pewno:-)

    Uscisk dłoni odwzajemniony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To podobnie jak ja:)
    I to nieraz głośno
    odlatuje w pozatenorowe nutki:(

    Napisz więc, jak wrażenia po koncercie
    i chociaż swoje imię:)

    A ja w takim razie będę pisał
    o dalszych koncertach...

    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Na koncercie Waszym jeszcze nie byłam (nie jestem z Waszej społeczności). Przesłuchałam filmiki zamieszcone na oficjalnej stronie Syloe i kilka melodii porusza mnie i wzrusza...

    Dziękuję :-) będę zaglądać i śledzić wpisy...
    Pozdrawiam
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgorzata, jeżeli zechcesz to mogę podesłać Ci nasze dwie płytki: Otworzone są oczy moje i Psalmy, oraz podesłać ten już przedostatni, jeszcze nie wydany - 8xbłogosławiony.

    Podaj tylko swój adres na mail:
    radeksiewniak@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń