sobota, 26 grudnia 2009

moja Oaza


Moją oazą jest Bóg
On wywołuje mnie z pustyni
i szepce mi o swojej miłości
w każdym kwiatku, który dla mnie kwitnie,
w każdym drzewie, które rodzi owoce
i w każdym ptaku, który dla mnie śpiewa

Kiedy przychodzi z wieczornym wietrzykiem,
by dojrzałe łany ukołysać do snu
i kwiatom zamknąć oczy,
głaszcze mnie delikatnymi dłońmi.
W uderzeniach mego serca
odczuwam rytm Jego miłości
W dobroci i sympatii ludzkiej
odczuwam Jego miłość do mnie

Bóg jest miłością i wszystko jest darem
Każdy dar jest Bożym słowem
które mi mówi
jak bardzo On mnie kocha

(Phil Bosmans)




"Jesteśmy bowiem Jego dziełem... (Ef.2:10)"

Greckie słowo, które tłumacze oddali jako "dzieło"
to greckie "poiema", od którego pochodzi słowo poemat.

Bóg stworzył nas,
jako dzieło sztuki,
cudowne i okazałe!
Jesteśmy poematem
Bożego dzieła!

…by ta prawda
pobudzała nas do życia
w łasce dzięki, której jesteśmy zbawieni
i wierze rodzącej dobre uczynki,
do których stworzył i przeznaczył nas
nasz dobry Bóg.

Byśmy byli i żyli,
jak POEMAT!


Do "zobaczenia" w Nowym Roku!

9 komentarzy:

  1. Bóg jest dla mnie największym artystą świata. Stworzył piękne wzory na skrzydłach motyli, a ranki z prześlicznie, gotycko oszronionymi gałązkami i chaszczami nad Wisłą są na pewno Jego dziełem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny jest nasz Bóg i cudowne jest to wszystko co stworzył.Wszystko stało się dzięki Jego Słowu,jedynie stwarzając człowieka użył nie tylko słowa,ale i własnych rąk.To prawda jesteśmy poematem Bożego dzieła,cudownym okazem przez Niego stworzonym.Najwyższy krztałtował nas na obraz i podobieństwo swoje,stwarzał człowieka w największej swej miłości.Stwarzał nas i zbawił w swojej nieograniczonej Bożej miłości,co udowodnił nam oddając własne życie, aby nas ratować-Byśmy byli i żyli,jak POEMAT!Starajmy się więc,odwzajemniać swoją miłością naszemu Stwórcy,który tak bardzo nas kocha.Pozdrawiam cieplutko Ciebie Radku i gości którzy odwiedzają Twóją stronkę.Życze opieki i błogosławieństw Bożych.Krystyna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szymon Wydra kiedyś śpiewał: "Nasze życie będzie jak poemat, trzeba tylko znaleźć dobry temat...".
    Tematem jest Bóg! Jest Miłość!
    Szczęśliwy ten, który odnalazł właściwy temat, albowiem poemat jego życia będzie piękny! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogi Radku!
    Ponieważ ostatnio mi z pocztą e-mail nie po drodze, postanowiłam tu Ci podziękować za wspaniałą paczkę świąteczną. Doszła dziś popołudniem i sprawiła mi ogromną radość, zwłaszcza, że cały dzień był dla mnie dość ciężkim przeżyciem..
    Płyta jest niesamowita! Słyszałam niektóre z tych pieśni, kiedyś bodajże u was na stronce, ale to zupełnie coś innego, niż trzymać w ręku auntentyczny dar dla Pana! Robicie mnóstwo dobrego i oby do jak największej ilości osób dotarło przesłanie, jakie niesie chór Syloe!
    Tomiku jeszcze nie przejrzałam, chcę go na spokojnie poczytać, może uda się właśnie w tym tygodniu, póki nie idę do szkoły..
    Kalendarz postanowiłam dać pewnej osobie w prezencie noworocznym, bo przecież dobro musi iść dalej! Samolubnie gdzieś mam pokusę, by zostawić go sobie, bo jest niesamowity, ale płyta i poezja to i tak mnóstwo dobra, które dane mi było otrzymać..
    Nie omieszkałam o paczce wspomnieć na blogu :) Miałam napisać coś o waszym chórze, ale zostawiam to na moment, w którym zdecyduję się poruszyć temat bardziej powiązany.
    Niech Bóg Cię strzeże w nadchodzącym 2010, niech błogosławi temu, co robisz w życiu i niech pokazuje Ci, co dobre, a co złe.. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasz Bóg jest cudowny :) niech będzie Mu chwała za piękno jakim nas otacza, za piękno jakim nas darzy i za piękno Jego Świętego Ducha w nas!

    wonderful God- wpiszcie w youtube :)

    w Nowym roku życzę wszystkim zachwytu nad życiem i Dawcą życia :)

    2Kor.4,6

    OdpowiedzUsuń
  6. Bóg pisze Radku ten poemat w każdym naszym kroku w każdym naszym westchnieniu do niego.Czy może być piekniejszy poemat niż jego miłość.Wpisani jesteśmy w każdą jego zwrotkę w każdy ścieg szaty sprawiedliwości ktorą nam przygotował.Może to jest sen na jawie a może marzenie które się spełnia gdy patrzymy na Jego stworzenie.Kto raz zaczął czytać i przeżywać dzieło Boga ten nigdy nie zatęskni do doczesności którą kiedyś pozostawimy za sobą.Radku,w Nowym Roku życzę Tobie dalszego prowadzenia przez Pana,miłości Bożej w życiu Twoim i Twoich bliskich.Niech Wszechmogący ukryje Ciebie w cieniu swojej prawicy.Pozdrawiam sedrecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam, drodzy za te miłe słowa;
    przyjechałem właśnie ze spotkania
    naszego Syloe,
    niestety nie bez kolizyjnie...

    Ale o wszystkim napiszę wkrótce:)

    Dziękuję, że jesteście!

    OdpowiedzUsuń
  8. Może ktoś pomyśli o mnie, jako o dziwnej osobie, ale wielokrotnie przyszło mi płakać ze szczęścia, że Bóg mnie ukochał taką jaką jestem, że ukochał każdego z nas... Jednocześnie wiem, że nigdy nie da się pojąć ogromu tej wspanialej miłości... pięknie piszesz, wartościowo ;) pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. "Takim, jakim jesteś przyjdź do Jezusa"
    -
    powiedział, jak dobrze pamiętam
    chrześcijański kompozytor
    William B. Bradbury.

    Pozostając przy Nim
    nie zostaniesz już jednak taki sam.




    Czasami uznaje się chrześcijan
    za dziwaków Moniko,
    ale tu jesteś całkiem normalnie odbierana:))

    serdeczny uścisk dłoni!:)

    OdpowiedzUsuń