wtorek, 15 grudnia 2009

prezenty:)

Drodzy blogowi przyjaciele!
Wszystkich chętnych zachęcam
do napisania na mój adres mailowy

radeksiewniak@poczta.fm

informacji o chęci
pozyskania poniższych
muzyczno - poetyckich prezentów:)

Chyba dla wszystkich starczy:))

1. płyta zespołu Syloe - Psalmy przy ulicy Szerokiej

2. tomik wierszy "Liśćmi w niebie, korzeniami w ziemi"

3. kalendarza na Nowy Rok - "Przyjdź Królestwo Twoje",
z zaznaczonymi świętami biblijnymi.



Wszystko co powyżej wysyłam nieodpłatnie i świątecznie:)

Pozdrowionka:)

16 komentarzy:

  1. Ale kalendarza i "Liśćmi w niebie..." nie Alu:))
    Więc czekam na adres, bo wiem tylko, że Dąbie:)

    --------------------------------------------------

    Aniu, jest i będzie aktualne aż do końca roku
    i nie tylko o jeden dzień dłużej:)

    Już nie długo wysyłam.

    dobrego dnia dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. e, na prawdę nieodpłatnie? toż to aż grzech :D
    pewnie bym nieśmiało reflektowała.. ale, och. może ja jednak zapłacę??

    OdpowiedzUsuń
  3. na prawdę nieodpłatnie:)

    ale och - nie trzeba nic płacić droga Moniko:)

    podążając za przykładem innych
    napisz adres, a ja prezenciki
    wysyłam:)

    jedynie co możesz to od czasu do czasu
    podzielić się swoją refleksją na
    niebieskim haszamajim;)
    autor będzie rad:)

    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam cieplutko :) a my co dajemy dla Radkowi? ;)...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagrodą będzie uśmiech w stronę Boga,
    przy otwieraniu bąbelkowej koperty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Radku :) ja tak mysle ze chyba zrobie ladna buzie usmiechniety i na samym dole napisze;Usmiechnij sie Bog Ciebie kocha...
    Usmiech jest wart wiecej niz slowa...
    Usmiech to Milosc od Boga...
    i wtedy mozesz zobaczyc w kopercie...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo byłabym zainteresowana płytą i kalendarzem... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga, napisz w takim razie na mojego maila
    swój adres.

    Dobrego szabatu:)

    --------------------------------------------------

    Reniu,
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Braciszku.Radku piszesz-Dobrego szabatu.Proszę napisz co miałeś na myśli pisząc te słowa.Serdecznie Cię pozdrawiam życząc wszystkiego dobrego,no i spokojnej,radosnej soboty.Krystyna.

    OdpowiedzUsuń
  10. tak dużo dobrego czynisz :)
    Pan z tobą!
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna propozycja Radosław reflektowal bym na wszystko i zapewniam że odwdzięczę się też czymś w rodzaju naszych pieśni.Pozdrawiam serdecznie:))chudzina:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Krysiu, tyle co ty pisząc spokojnej
    i radosnej soboty:)

    ---------------------------------------------------

    Dagmara, przekaz wirtualny nie oddaje pełni człowieka. Dzięki za dobre słowo!

    ---------------------------------------------------

    Tomku, czekam więc na Twój adres:)

    Mam jedną płytkę z nagraniami pieśni ADS
    i szczególnie podoba mi się
    pieśń Do Jezusa zespołu Nowe Niebo.

    Więc z góry dzięki za odwdziękę :)

    ------------------------------------------------

    serdeczny uścisk dłoni dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten przekaz wirtualny odzwierciedla i ten realny. Przesłanie prezentów będzie realne.
    To ciepło, które dajesz swoim słowem wirtualnie, odzwierciedla się przecież na życiu realnym.
    Więc ta słuzba wirtualna, jest i slużbą realną .. oprócz tej realnej - realnej :)
    Pozdrawiam.
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  14. prawie mnie przekonałaś:))

    dziękuję Dagmara

    OdpowiedzUsuń