poniedziałek, 19 kwietnia 2010

worship7pray

Wzruszyłem się wczoraj,
a potem
rozśpiewałem:)





Ziemia

Ziemia, którą mi dajesz
nie jest fikcją ani bajką
Wolność, którą mam w Tobie
jest prawdziwa

Wszystkie góry na drodze
Muszą, muszą ustąpić
bo wiara góry przenosi
a ja wierze Tobie

Ref: Będę tańczył przed Twoim tronem
i oddam Tobie chwałę
i nic już nie zamknie mi ust
żaden mur i żadna ściana
największa nawet tama
już nie, nie zatrzyma mnie już

Większy, większy jest we mnie Ten,
który mnie umacnia
Żaden Goliat nie może
z Nim równać się

4 komentarze:

  1. Rozkoszuj się Panem,
    A da ci, czego życzy sobie serce twoje!
    Powierz Panu drogę swoją ,
    Zaufaj mu, a On wszystko dobrze uczyni.
    Ps 37,4-5

    Tańczmy i śpiewajmy na jego chwałę!

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 Sam. 6:14
    Dawid wtedy tańczył z całym zapałem
    w obecności Pana,
    a ubrany był w lniany efod.

    O jak lubię tą postać.

    Pierwszorzędny cel:
    podobać się Bogu.

    Nie pragnienie zrozumienia
    i akceptacji przez ludzi.
    Nie próżnej chwale.

    Naturalność.
    Autentyczność zachowania przed Bogiem.

    Tego Dawida musimy w naszym życiu,
    jak najczęściej dopuszczać do głosu.
    Ufać, śpiewać i tańczyć
    całym sobą przed Bogiem,
    z radości przebywania z Najwyższym.

    OdpowiedzUsuń
  3. tak...
    Ten wykład o Dawidzie słyszałam,
    Bardzo mi się podobał :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń