środa, 22 września 2010

Sukkot


Dzisiaj wraz z zachodem słońca
rozpoczęło się
święto Sukkot
(Namiotów, Kuczek);
święto radości,
wskazujące na Boże błogosławieństwo
naszej codzienności
(wszystko co mamy jest Bożym darem)
oraz
zapowiadające czas,
kiedy Ci, którzy umiłowali Pana
żyć będą pod namiotem wiecznej Bożej obecności,
gdzie miastu
nie będzie „trzeba słońca ni księżyca,
by mu świeciły,
bo chwała Boga je oświetli,
a jego lampą – Baranek” (Obj.21:23).

Radości w Panu wszystkim:)


(O Sukkot można przeczytać m.in. w:
Wj.23:16; 24:12 - tu nazwane świętem Zbiorów;
Kpł.23:33-44; Pwt.16:13-15).

7 komentarzy:

  1. Zatem - owocnego Święta Namiotów!

    Ja proszę o wsparcie modlitewne w sobotę ok. 11:00 - mam bardzo ważny egzamin, od którego sporo zależy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz, proszę, na mojego maila coś więcej;
    no i swoje imię.

    OdpowiedzUsuń
  3. RADOŚCI Autorowi :)

    Pozdrawiam z uśmiechem :)

    Ella

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, wczoraj faktycznie
    udzieliło mi się tej radości
    na naszym środowym pochyleniu nad Słowem;
    dzisiaj z rana zresztą też
    choć obudził mnie
    - jak mu Pan przykazał - kogut:)

    W każdym bądź
    i Ty rozraduj się w Panu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Raduje się w Nim nasze serce,
    ufamy Jego świętemu imieniu.
    Niech nas ogarnie łaska Twoja, Panie,
    według ufności pokładanej w Tobie.
    Ps 33, 21-22 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak więc radujmy się w imię Pana! Pozdrawiam radośnie i cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne jest to Święto.. Bóg wie czego nam, ludziom, potrzeba... Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń