piątek, 24 grudnia 2010

niebo schyla się do ziemi

Wraz z nadchodzącymi świętami pamiątki
niepowtarzalnego cudu w dziejach ludzkości
i naszego osobistego życia życzę wszystkim
stałego doświadczania przemieniającej
obecności Chrystusa
by On w nas wzrastał, a my umniejszali.

Niebo schyla się do ziemi
i oto wreszcie Słowo ciałem
Obiecane wypełnienie całemu światu
całemu radość

Pan przychodzi
Zbawienie blisko
Zbawienie nasze

Teraz bliżej już niż blisko
do cudu cudów zmartwychwstania
Bóg wyciąga dłoń do ludzi
Nadzieję w Synu,
Nadzieję daje

Chwała Bogu na wysokościach!
Chwała Bogu na wysokościach!
Chwała Bogu na wysokościach!

A pokój tym, w których ma upodobanie

3 komentarze:

  1. Dziękuję Radku i odwzajemniam :) Niech Ci Pan pobłogosławi w tych dniach i Nowym Roku 2011 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umiem się streszczać ani pisać zwięźle - moje życzenia dla wszystkich, w tym dla Ciebie, przeczytasz na http://niedowiarstwomoje.blogspot.com/2010/12/pozwolmy-sie-bogu-poznac-i-doswiadczyc.html

    Gloria in excelsis Deo!

    (przy okazji - proszę o modlitwę o zdrowie mojej ciężarnej żony i powrót do zdrowia dla mnie, dość mocno się pochorowałem...)

    OdpowiedzUsuń