czwartek, 17 marca 2011

Psalm 100

Wejdźcie w bramy Jego z dziękczynieniem,
w przedsionki Jego z pieśnią chwały!
Wysławiajcie Go, błogosławicie imieniu Jego!


To dwa etapy przystąpienia do Boga,
zbliżenia się to tronu Jego łaski.
Pierwszym jest wejście w bramy,
drugim - wejście w przedsionki.

Tak upodobał sobie Bóg,
byśmy do bram Jego mieszkania
przychodzili
z dziękczynieniem,
a do przedsionków
z chwałą.

Dziękczynienie i chwała.

Dlaczego?

Mała Deborka przyszła kiedyś
do mnie na kolana prosząc:
„psecytaj mi bajkę”.
Czytaliśmy wspólnie, po czym,
gdy skończyliśmy wstała
i podchodząc do mnie
beztrosko powiedziała:
„kocham Cieeee!!!”
Zrobiło się ciepło w środku,
jakby spływał po mnie
kojący balsam.

Wyobraziłem sobie, co musi czuć mój Ojciec,
gdy zwracam się do Niego,
jak mała Deborka do mnie.
Nie z przymusu, nie z wyuczenia,
ale z jednego powodu
– bo CHCĘ –
kocham Cię Tato!!!

Dlatego wstępuję w Jego bramy wśród dziękczynienia,
w przedsionki Jego chwały z pieśnią chwały,
chwalę Go i błogosławię Jego imię!

bo jedynie godny dziękczynienia i chwały jest nasz Bóg i Ojciec.

Albowiem dobry jest Pan, łaska Jego trwa na wieki,
a wierność Jego z pokolenia na pokolenie.


Nie ma człowieka na ziemi,
który nie byłby odbiorcą tych błogosławieństw.

4 komentarze:

  1. Na początku było Słowo ..., bądźmy wierni Bożemu słowu

    OdpowiedzUsuń
  2. Śpiewać każdy może... :)

    A tak poważnie, to myślę to samo, co Anonimowy w pierwszym komentarzu... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko człowiek miłujący jest w stanie wielbić i dziękować Bogu czystym sercem. Mam nadzieję, że kiedyś dorosnę do tych przedsionków i bram.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z naszego zboru ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń