środa, 25 maja 2011

czy jesteś dobrym człowiekiem?

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba filmik, daje dużo do myślenia. Potocznie każdy uważa się za porządnego człowieka, choć ludzie lubią mówić nie jestem taki święty, ale też nie jestem taki zły. Ludzie wolą być pośrodku a film pokazuje, że z nami jest gorzej niż nam się wydaje. Jedyny ratunek to skrucha, która rodzi się w obliczu naszej nieprawości, bo ona prowadzi do Jezusa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się filmik spodobał - krótki, trochę dowcipny, ale przekazuje poważną prawdę. Większość ludzi uważa, że jak są dobrzy to załatwia sprawę - pójdą do nieba, osiągną kolejne wcielenie albo też dostąpią nirvany czy czegokolwiek innego. Tymczasem krzyż Jezusa jest dla jednych "zgorszeniem", a dla drugich "głupstwem". I nie raz się przekonałam na własnej skórze, że najtrudniej Ewangelię głosi się tym "miłym" i "właściwie wierzącym"... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny filmik poza momentem o piekle, które nie bardzo koresponduje z dalszym tekstem o wzięciu kary za grzech przez naszego Pana. Przecież On nie poszedł do piekła, tylko umarł za nas. Zapłatą za grzech jest śmierć (nie piekło), a darem z łaski Bożej żywot wieczny w Jezusie Chrystusie (Rz.6,23)
    - Ryszard
    Mosina

    OdpowiedzUsuń